Veelgestelde vragen

Hoe worden de producten verzonden?
Alle producten worden verzonden via taxipost in België en Nederland. 

Wanneer worden de producten verzonden?
Bestellingen tijdens werkdagen worden normaliter verzonden binnen de 48u na ontvangst van de bestelling. Bestellingen geplaatst in het weekend worden pas dinsdag verwerkt en verzonden.

Hoe kan ik weten wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Zodra jouw bestelling klaar staat voor verzending krijg je een e-mail toegestuurd. In de e-mail zal je tevens het pakketnummer vinden waarmee je online het pakket kan opvolgen.

Moet er iemand thuis zijn om het pakket te ontvangen?

Kleine pakketten worden afgeleverd in de brievenbus zonder handtekening. Bij grotere pakketten die niet door de brievenbus kunnen is een handtekening noodzakelijk.

Wat indien sommige producten niet op voorraad zijn?
In dat geval verzenden we wat wel op stock is. De producten in nalevering worden gratis nagestuurd - meestal binnen de week.

Hoeveel kost de levering in België?
Levering is gratis voor alle bestellingen vanaf €35.
Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een verzendkost aangerekend van €3,5.

Hoeveel kost de levering in Nederland?
Levering is gratis voor alle bestellingen vanaf €50. 
Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een verzendkost aangerekend van €15.

Kan ik producten aankopen in een fysieke winkel?
Jazeker. Onze showroom is geopend van woensdag tot zaterdag van 10u tot 17u. Je kan ons vinden op Brabantdam 63 te 9000 Gent.

Ik heb het verkeerde product gekocht. Wat nu?
Is het product ongeopend? Dan kan je dit binnen de zeven werkdagen terugsturen naar ons. Je krijgt dan een bon voor het gespendeerde bedrag waarmee je een ander product kan aankopen.

Ik zou graag leren hoe ik mezelf beter kan maquilleren. Waar kan ik terecht?
Je kan bij ons terecht voor interactieve privé make-up workshops. Tijdens deze sessies leer je stap voor stap een gepaste make-up aanbrengen in een thema naar keuze (naturelle, feestelijk, quick make-up, tiener, mature huid, ...). De workshops kan je boeken in Gent, Antwerpen en Kortrijk. Meer info via deze link.

Waar kan ik terecht voor bijkomende vragen?

Onze klantendienst is bereikbaar op het nummer 09 279 53 59 of via info@theartists.be. We zijn bereikbaar van woensdag tot en met zaterdag van 10u tot 17u.